Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
-
Hvordan bestiller jeg min billet?
- Du kan bestille din billet online eller ringe på telefon Tlf. 58 57 47 40
Kontortid: Mandag- fredag 08.15 – 11.00 og 14.00 – 15.00. - Kontoret er lukket helligdage, 1. Maj , 19. maj og Grundlovsdag.
- Det er muligt at få hjælp af personalet på kontoret: mandag 9.00-12.00 og onsdag 9.00-12.00
- Du kan bestille din billet online eller ringe på telefon Tlf. 58 57 47 40
-
Er priserne tur/retur?
Alle billetpriser er tur/retur. Din billet bliver kun kontrolleret fra Stigsnæs.
-
Hvor ser jeg priserne på de forskellige billettyper?
- Find de aktuelle priser samt billettyper under menupunktet ''Priser''
- Find de aktuelle priser samt billettyper under menupunktet ''Priser''
-
Hvordan annullerer/ændrer jeg min online billet
- Klik på linket i billetten/mailbekræftelsen fra os gå direkte til din bestilling. Her kan du ændre din booking. Du kan også annullere din billet - op til 30 min. før afgang.
- Skal du ændre i f.eks. antal personer eller registreringsnummer skal du gå ind på billetten og ændre det ønskede.
- Annullerer du en booking, som der er betaling på, kommer pengene automatisk tilbage på den konto, som beløbet er trukket fra.
- Klik på linket i billetten/mailbekræftelsen fra os gå direkte til din bestilling. Her kan du ændre din booking. Du kan også annullere din billet - op til 30 min. før afgang.
-
Hvordan køber jeg et p-kort til indhegningen på Stigsnæs?
- P-kort købes hos færgepersonalet. Det er ikke muligt at benytte ø-kort eller værdikort til betaling.
- Kortet købes med virkning for 1 år gældende fra 1/1-31/12, eller for ½ år gældende fra 1/7-31/12.
- P-kort købes hos færgepersonalet. Det er ikke muligt at benytte ø-kort eller værdikort til betaling.
-
Hvordan får jeg et ø-kort?
- For at få ø-kort skal du have folkeregisteradresse på Agersø eller Omø.
- Du skal ansøge om et ø-kort. Ansøgningsblanketten finder du ved ''Blanketter'' under menupunktet ''Info''. Ansøgningsskemaet skal sendes pr. brev eller digitalt til kontoret. Se hvordan i ansøgningsskemaet.
- Kontoret skal bruge et digitalt foto af dig. Dette billede skal du sende til faerger@slagelse.dk
- For at få ø-kort skal du have folkeregisteradresse på Agersø eller Omø.
-
Hvad gør jeg hvis jeg får en skade?
Får du en skade på din bil eller gods, henviser vi til vores hjemmeside, klik på generelle befordringsregler - anmeldelse af skader - passagerrettigheder.
Her finder du en beskrivelse af hvordan du forholder dig, og hvad din selvrisiko er, efter sølovens regler.
-
Mit ø-kort virker ikke?
- Virker dit kort ikke, er stregkoden på kortet blevet slidt, kontakt kontoret.
- Kontoret lukker kun kortet, hvis kortet har været misbrug.
-
Er der handicap eller pensionistrabat?
Der er ikke ekstra rabat til handicappede eller pensionister.